Tervetuloa mukaan Lappeenrannan Naisvoimistelijoiden syyskauden toimintaan!

Tänä syksynä on tärkeää pitää huolta hyvästä hygieniasta ja noudattaa näitä yhteisiä ohjeistuksia, jotta voimme jokainen luoda itsellemme ja muille seuramme jäsenille turvallisen tavan harrastaa, liikkua ja nauttia liikunnan riemusta.

Noudatathan yhteisiä ohjeistuksia seuramme toimintaan liittyen:
– Tulethan seuramme tunnille ainoastaan täysin terveenä. Huomioi lievätkin oireet.
– Pidä huolta hyvästä hygieniasta. Pese käsiä perusteellisesti ja usein, älä koske kasvojasi. Jos yskit tai aivastat, tee se kyynärpäähän, hihaan tai paperiliinaan.
– Saavu tunneille valmiiksi treenivaatteissa vain hieman ennen tunnin alkua. Pyrimme välttämään yhteisissä tiloissa oleskelua.
– Muista turvavälit, myös pukuhuoneissa. Pidä vähintään 1,5 metrin etäisyys muihin paikalla olijoihin.
– Vältämme turhia lähikontakteja, eli vältäthän mm. kättelyä ja halailua ystäviä nähdessäsi.
– Muistathan täyttää juomapullosi jo kotona. Juomapullo on vain omaan käyttöön, ethän lainaa juomapulloasi toisille.
– Jos olet matkustanut ulkomailla, pidäthän omaehtoisen kahden viikon karanteenin ennen kuin osallistut taas seuramme toimintaan.
– Jos sairastut, voit palata harjoituksiin oltuasi kaksi päivää oireeton.

Yhdessä yhteisiä ohjeistuksia noudattaen pystymme tarjoamaan itsellemme ja muille jäsenillemme turvallisen tavan nauttia taas harrastusten ja liikunnan riemusta.
Mikäli kuitenkin seuramme toimintaan liittyen todetaan koronavirustapauksia, on tartuntatautitapauksessa mahdollisesti altistuneiden henkilöiden kontaktointi ja selvitystyön vastuu tartuntatautiviranomaisilla. Viranomaisten pyynnöstä seura antaa selvityksen mahdollisista altistuneista sekä heidän yhteystietonsa
viranomaisten käyttöön.

Olisi toivottavaa, että tartunnan saanut jäsen tai jäsenen huoltajat olisivat yhteydessä seuraan tartunnan tultua ilmi.